REGULAMIN KORZYSTANIA Z OBIEKTU
§1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady najmu, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Domków ,,PrzySTAŃ pod Niebem” w Nawczu i jest integralną częścią Umowy, do której zawarcia zobowiązany jest Najemca. Dokonując rezerwacji Najemca potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin zobowiązani są przestrzegać wszyscy Goście przebywających na terenie Domków
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Domku na stronie internetowej www.przystanpodniebem.pl oraz stanowi załącznik do Umowy.
- Definicje:
- Domek/Obiekt- „PrzySTAŃ Pod Niebem” w Nawczu
- Wynajmujący- Kamil Klawikowski
- Najemca- osoba, dokonująca rezerwacji lub najmu Domu
- Goście – osoby przebywające w Domu
- Umowa – umowa najmu podpisana przez Wynajmującego i Najemcę
- Regulamin – niniejszy regulamin
§2. REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacja jest potwierdzona po wpłacie zadatku w wysokości 40% wartości całego pobytu, nie mniej niż wartość jednej doby, w terminie 1 doby od dnia potwierdzenia dostępności Domu na rachunek bankowy 16 1020 4649 0000 7302 0060 1989 lub blikiem na nr. tel. 663 166 393. W tytule przelewu należy umieścić: imię i nazwisko Gościa, numer telefonu kontaktowego oraz datę pobytu.
- W momencie dokonania rezerwacji przez Wynajmującego oznacza, że akceptuje on przedmiotowy regulamin najmu.
- Pozostałą kwotę̨ za pobyt Wynajmujący wpłaci najpóźniej 7 dni przed terminem przyjazdu na konto takie samo jak w przypadku zadatku tytułem – pozostała kwota na przyjazd „data pobytu” bądź gotówką w dniu przyjazdu.
- Warunkiem wydania kluczy jest zaksięgowana cała kwota za pobyt.
- Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę̨ na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
- W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
- W przypadku rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od Właściciela, zadatek nie podlega zwrotowi.
- Zameldowanie w Obiekcie możliwe jest od godziny 17.00 do 20.00, a wymeldowanie od 10.00 do 11.00 lub po wcześniejszej informacji.
- Podstawą do zameldowania Najemcy jest okazanie przez Najemcę jego dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, Wynajmujący może odmowić wydania dostępu do Domu.
- Najemca, dokonując rezerwacji, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Wynajmującego jako administrator wyłącznie w celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu rezerwacji oraz w celu pobytu w Obiekcie.
§3. DOBA HOTELOWA I CISZA NOCNA
- Dom wynajmowany jest na minimum dwie doby w okresie od października do 25 kwietnia, na minimum trzy doby w okresie od 1 maja do 1 września
- Doba hotelowa trwa od godziny 17.00 do 11.00.
- Cisza nocna w obiekcie trwa od godziny 22.00 do 7.00.
§4. OBOWIĄZUJĄCE ZASADY i ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Palenie wszelkich wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych itp. w Domu jest surowo zabronione. Za złamanie zakazu palenia Najemca zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty w kwocie 1.500,00 (jeden tysiąc pięćset) złotych za każde naruszenie.
- Zabronione jest korzystanie ze sprzętów elektrycznych lub gazowych niebędących wyposażeniem Domu i stanowiących zagrożenie pożarem, w tym w szczególności ogrzewaczy, farelek itp.
- Zwierzęta są akceptowalne na terenie Obiektu, jednakże po uzgodnieniu z właścicielem obiektu ( z wyjątkiem ras psów uznawanych za agresywne).
- Liczba osób nocujących w obiekcie nie może przekraczać liczby podanej przy rezerwacji. Za każdą osobę ponad ilość podaną w rezerwacji Najemca zobowiązany będzie uiścić 300 zł/1os./dobę.
- Organizowanie imprez towarzyskich na terenie Obiektu w trakcie pobytu jest surowo zabronione. Za złamanie tego zakazu Najemca zobowiązany będzie do uiszczenia dodatkowej opłaty w kwocie 5.000,00 (pięć tysięcy) złotych. W przypadku interwencji Policji, Wynajmujący obciąży Najemcę dodatkową opłatą w wysokości 1.000,00 (jeden tysiąc) złotych.
- Najemca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia apartamentu, tj. dokładnego zamykania wszystkich drzwi wejściowych i okien oraz wyłączenia sprzętów elektronicznych na noc oraz przed każdorazowym opuszczeniem obiektu.
- Wynajmujący nie odpowiada za przedmioty i pieniądze pozostawione w Obiekcie.
- Najemca może korzystać wyłącznie z grilla znajdującego się na zewnątrz domku. Przy jego korzystaniu należy zachować szczególną ostrożność
- Najemca może rozpalić ognisko wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym, zachowując przy tym należytą ostrożność.
- Najemca zobowiązuje się do zwrotu Obiektu w stanie pierwotnym.
- Najemca zobowiązany jest segregować śmieci zgodnie z informacją pozostawioną w kuchni Obiektu.
- Najemca zobowiązany jest do nieudostępniania kluczy, kodów osobom nieuprawnionym. W przypadku złamania tego zakazu lub zgubienia kluczy. Najemca zobowiązany jest do zapłaty dodatkowej opłaty 100,00 (sto) złotych za sztukę.
- W przypadku pobytu dłuższego niż 7 dni, na życzenie Najemcy, możliwa jest jednorazowa wymiana pościeli i ręczników w cenie pobytu.
- Wszelkie usterki i zniszczenia w Domu należy zgłosić w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
- W przypadku dokonania jakiegokolwiek zniszczenia lub wystąpienia jakiegoś problemu związanego z pobytem, Najemca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wynajmującego.
- Za wszystkie szkody powstałe w obiekcie w trakcie pobytu materialnie odpowiada Najemca.
- Wynajmujący nie odpowiada za przerwy w dostawie mediów (prądu, wody itp), które są niezależne od Wynajmującego
- W przypadku naruszenia któregokolwiek z punktów niniejszego Regulaminu, Wynajmujący ma prawo wypowiedzieć Umowę bez zwrotu pieniędzy. W takim wypadku Najemca i pozostałe osoby będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia Obiektu.
§5. KORZYSTANIE Z JACUZZI I SAUNY
- Sauna i Jacuzzi są integralną częścią Domu. Przed skorzystaniem z Sauny i Jacuzzi należy zapoznać się z poniższymi zapisami.
- Z sauny oraz Jacuzzi mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe oraz osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z zabiegów. Korzystający z Sauny oraz Jacuzzi ponoszą odpowiedzialność za swój stan zdrowia.
- Z sauny oraz Jacuzzi korzystać mogą osoby pełnoletnie i dzieci za zgodą i pod nadzorem osób dorosłych.
- Nie zaleca się korzystania z Jacuzzi oraz Sauny:
- kobietom w ciąży,
- osobom chorującym na cukrzycę,
- osobom z dysfunkcjami układu krążenia i układu oddechowego,
- osobom z chorobami zakaźnymi,
- osobom z chorobami serca i krążenia,
- osobom chorym na grypę, z gorączką,
- osobom z grzybicą lub innymi chorobami skóry,
- osobom z chorobami przewlekłymi,
- osobom cierpiącym na epilepsję, żylaki, nadciśnienie
- alergikom, szczególnie osobom uczulonym na chlor
- Przed skorzystaniem z Sauny oraz Jacuzzi należy opłukać się w celu usunięcia z ciała wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń oraz zdjąć okulary, szkła kontaktowe, a także wszelką biżuterię w celu uniknięcia oparzenia
- Palenie w Jacuzzi oraz Saunie jest surowo zabronione.
- Podczas korzystania z Sauny i Jacuzzi zabrania się:
- nieobyczajnego zachowania oraz zachowania powszechnie uznanego za nieprzyzwoite bądź obraźliwe;
- Korzystania będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających;
- Wnoszenia jakichkolwiek przedmiotów, substancji chemicznych (m. in. Mydła, szamponu, olejków), szkła, napojów alkoholowych, jedzenia;
- Zanurzania głowy i twarzy w Jacuzzi
- Korzystania z jacuzzi w więcej niż 7 osób.
- Wynajmująca, pracownicy bądź właściciele Obiektu nie odpowiadają za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu i wskazań obsługi.
- Korzystanie z Sauny lub Jacuzzi jest równoznaczne z zapoznaniem się i z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
§6. REGULAMIN KORZYSTANIA Z MIEJSCA DO ROZPALENIA OGNISKA I GRILLA
- Dopuszcza się̨ palenie ogniska i grilla wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Palenie ogniska i grilla poza miejscami do tego wyznaczonych jest surowo zabronione.
- Wynajmujący i Goście zobowiązani są̨ do przestrzegania zasad bezpieczeństwa pożarowego określonego w stosownych przepisach, a w szczególności do korzystania z ognia otwartego wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.
- Wynajmujący ponosi pełną odpowiedzialność́ za bezpieczeństwo uczestników ogniska/grilla oraz odpowiada za teren wokół.
- Osoby niepełnoletnie mogą̨ korzystać z miejsca przeznaczonego na palenie ogniska/ grilla wyłącznie w obecności i pod nadzorem pełnoletniego opiekuna.
- Wynajmujący i Goście zobowiązani są po zakończeniu ogniska/grilla skutecznie zgasićognisko/grilla oraz pozostawić́ miejsce w należytym porządku.
- Wynajmujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów ewentualnych szkód wyrządzonych przez uczestników ogniska/grilla.
- Zabrania się̨ wrzucania do paleniska odpadów oraz materiałów zawierających substancje niebezpieczne.
- Organizowanie ogniska/grilla dozwolone jest w godzinach od 7.00 do 22.00 – ze względu na ciszę nocną.
- Niestosowanie się̨ do przepisów ogólnych oraz do postanowień́ niniejszego regulaminu może skutkować́ w szczególności interwencją Policji, a także odpowiedzialnością̨ karną.
Zasady korzystania z serwisu & RODO
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług zakwaterowania oferowanych przez „Przystań Pod Niebem”, a także warunki rezerwacji, anulowania oraz zasady ochrony danych osobowych.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
§2. Rezerwacje
- Rezerwacji domku można dokonać za pośrednictwem strony internetowej, telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem portali rezerwacyjnych.
- Rezerwacja uznawana jest za potwierdzoną po dokonaniu przedpłaty (zadatek) w wysokości wskazanej w korespondencji rezerwacyjnej.
- Pozostała kwota (jeśli dotyczy) płatna jest w dniu przyjazdu gotówką lub przelewem.
§3. Odstąpienie od umowy i warunki anulowania
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przypadku świadczenia usług zakwaterowania, jeżeli w umowie wskazano konkretny dzień lub okres pobytu.
- Pomimo powyższego, oferujemy możliwość anulowania rezerwacji na warunkach:
- do 30 dni przed planowanym przyjazdem – pełny zwrot zadatku,
- od 29 do 14 dni przed przyjazdem – zwrot 50% zadatku,
- mniej niż 14 dni przed przyjazdem – brak zwrotu (chyba że domek zostanie wynajęty w tym terminie innemu klientowi).
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu Klienta z przyczyn niezależnych od właściciela, nie przysługuje zwrot za niewykorzystane dni pobytu.
- W celu anulowania rezerwacji prosimy o kontakt mailowy: biuro@przystanpodniebem.pl lub telefoniczny: +48 663 166 393.
§4. Reklamacje
- Wszelkie uwagi dotyczące pobytu należy zgłaszać możliwie najszybciej – najlepiej w trakcie trwania pobytu – celem umożliwienia reakcji ze strony właściciela.
- Reklamacje można również złożyć po pobycie:
- mailowo na adres: biuro@przystanpodniebem.pl,
- listownie na adres siedziby (poniżej).
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane Klienta, datę pobytu, opis problemu oraz ewentualne materiały dowodowe (np. zdjęcia).
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji możliwa jest rekompensata pieniężna, zniżka lub inna forma uzgodniona z Klientem.
§5. Dane firmy
Dane właściciela obiektu oraz administratora danych osobowych:
- Nazwa firmy: PRZYSTAŃ POD NIEBEM Kamil Klawikowski
- Forma działalności: jednoosobowa działalność gospodarcza
- Adres: Nawcz 30A, 84-300 Nawcz
- NIP: 588 211 2240
- REGON: 389 258 197
- Telefon: +48 663 166 393
- E-mail: biuro@przystanpodniebem.pl
§6. Polityka Prywatności
1. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest właściciel obiektu – PRZYSTAŃ POD NIEBEM Kamil Klawikowski (dane jak wyżej).
2. Cele przetwarzania danych
Dane osobowe są przetwarzane w celu:
- realizacji i obsługi rezerwacji,
- kontaktu z Klientem,
- wystawiania faktur i dokumentów księgowych,
- dochodzenia ewentualnych roszczeń,
- wysyłania informacji o ofertach specjalnych (jeśli wyrażono zgodę marketingową).
3. Podstawa prawna przetwarzania
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy (rezerwacja),
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązki prawne,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes (np. dochodzenie roszczeń).
4. Czas przechowywania danych
- Dane dotyczące rezerwacji przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji pobytu oraz przez okres wynikający z przepisów prawa (np. księgowość – 5 lat).
- Dane przekazane w celach marketingowych są przechowywane do momentu cofnięcia zgody.
5. Prawa osoby, której dane dotyczą
Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do:
- dostępu do danych,
- ich sprostowania,
- usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”),
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do Prezesa UODO.
6. Odbiorcy danych
Dane mogą być przekazywane podmiotom obsługującym płatności, firmom księgowym oraz hostingodawcom, wyłącznie w celu realizacji rezerwacji.
7. Dobrowolność podania danych
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji rezerwacji.
§7. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu, o czym poinformuje na stronie internetowej.
TELEFONY ALARMOWE:
Ogólny 112
Policja 997
Pogotowie Ratunkowe 999
Straż̇ Pożarna 998